• Deusto Bizkaia Talentia programako bigarren lantegi profesionala Guillermo Dorronsororen eskutik

Etiketak:

Interesgarriak

• Data: 2014ko martxoa 12
  • Tokia: Garate Aretoa

16:30ean, Garate aretoan, Deusto Bizkaia Talentia programako bigarren lantegi profesionalari emango zaio hasiera, ikasleak lan-mundura hurreratzeko, Guillermo Dorronsororen laguntzaz. Deusto Business Schooleko dekanoak eta IK4ko presidenteorde exekutiboak, Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuko kontseiluko bokalak, Gaiako Zuzendaritza Batzordeko bokalak (Euskadiko IKT eta Elektronika Enpresen Kluster Elkartea) eta Ohorezko DeustoAlumniak, etorkizunak ekarriko dizkigun erronken inguruko ikuspegi, jarrera eta kokapenaz hitz egingo du.

Zure helbide elektronikoa ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude