• Testuinguru kliniko eta komunitarioetako Familia Orientabide eta Terapiaren II. Jardunaldiak

Etiketak:

Interesgarriak

• Hasiera data: 2012ko azaroa 22
  • Bukaera data: 2012ko azaroa 23
  • Tokia: Deustuko Unibertsitateko Auditorioa (Bilboko campusa)

Estatu mailan, gizarte eta psikologia arloan arrisku egoeran dauden familiekin hainbat arlotako profesionalak (klinika, elkarte eta hezkuntza arlokoak) egiten ari diren laneko planteamenduen berri izateko, Testuinguru kliniko eta komunitarioetako Familia Orientabide eta Terapiaren II. Jardunaldiak izango dira Deustuko Unibertsitatean (Bilbao), azaroaren 22an eta 23an.

Jardunaldi horietan gaur eguneko hainbat arazo jorratuko dira: familietan esku hartzea, zerbitzu komunitarioetan esku hartzeko estrategiak, familia arloko orientazioa hezkuntzako testuinguruetan, familia barruko indarkeria edo bikotearen barruko gatazka. Erabiliko den metodologia dinamikoa izango da, datuen azalpena ardatz harturik.

Argibide gehiago: Webgunea / jornadasfamilia@deusto.es

Egunak: azaroaren 22 – 23a
Lekua: Deustuko Unibertsitateko Auditorioa (Bilboko campusa)

Zure helbide elektronikoa ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude