• Konferentzia Deustun: Remote Engineering & Virtual Instrumentation

• Hasiera data: 4 uztaila, 2012
  • Bukaera data: 6 uztaila, 2012
  • Tokia: Deustuko Unibertsitateko Bilboko campuseko Ingeniaritza Fakultatea
Uztailaren 4tik 6ra, REV 2012 (Remote Engineering & Virtual Instrumentation) konferentzia izango da Deustuko Unibertsitatean. REV 2012, urrutiko ingeniaritza eta instrumentazio birtualaz urtero antolatzen diren ekitaldi saileko bat da, Online Ingeniaritzako Nazioarteko Elkarteak (IAOE) antolatua.

Konferentziaren helburu nagusia hauxe da: urrutiko ingeniaritzaren eta instrumentazio birtualaren arloko oinarriak, aplikazioak eta esperientziak eztabaidatzea, eta arlo horiek unibertsitateko esparruan lantzeko gidalerroak jorratzea.

Online Ingeniaritzako Nazioarteko Elkartea (IAOE), DeustoTech eta Deustuko Unibertsitatea dira antolatzaileak. Deustuko Unibertsitateko Bilboko campuseko Ingeniaritza Fakultatean izango da konferentzia eta Deustuko Unibertsitateko errektore Jaime Oraá Oraá izango da mahaiburu. Argibide gehiago: http://www.rev-conference.org/REV2012/